Saturday, October 25, 2008

生日

今天是我的四十「大壽」。雖說大壽,但沒有慶祝活動,其實很久以前已沒有慶生的習慣了。午餐在公司附近的老麥點了Big Mac及咖啡,晚餐則有即食麵,不是被迫,是我特意選擇的。「像樣」一點的,算是房東太太請吃的bread pudding了。這樣的生日,我覺得很不錯。

今年特別多人跟我說生日快樂,有家人、中學同學、大專大學同學、舊同事、網友、還有這裡認識的人,每一個祝福都是很好的生日禮物,真心說聲:謝謝!

5 comments:

DoA said...

生日快樂!每天都過得好。

ash said...

又一個驚喜!謝謝!

Anonymous said...

我在FB送了一個long distance吻給你祝係生白快樂... 但... 你怎可能已40歲? 沒可能沒可能...

ash said...

hooooo, got the kiss and have asked for an encore! =P

hehe ... actually, i look much older than before.

btw, how's your study?

Anonymous said...

haha... you come back to hong kong and you will receive two kisses from us! hahahaaa!!! isn't it scary huh?

my study is ok. just finished 2 subjects and planning to do another 3 in the coming semester. how are you?

seems you seldom visit facebook. pls update more la! ^^