Friday, November 04, 2005

我有一個夢想

就是開咖啡店,因為我喜歡音樂。

我不喝咖啡,也不喜歡咖啡的氣味。我只想著能有一處地方,人們可悠閒地,呷著他們喜歡的飲品,或看著他們喜歡的書,或跟朋友聊著他們喜歡的話題,最重要是--聽著我喜歡的音樂。

每逢有朋友到訪我家,我都會在他們沒留神的時候,播放一些音樂。只要有人丟出一句:「很好聽啊,甚麼音樂來的?」,我必定會興緻勃勃的向他們介紹介紹,並因此樂上半天!

其實,讓別人聽到我喜歡的音樂,比開咖啡店更易實現。在網上剛開了一個音樂室,聽過又喜歡的話,不忘跟我說一聲。

~~~~~~~~~~~~~~
人流不多的音樂室已關門大吉,我還是躲在家自播自娛好了。

7 comments:

Anonymous said...

借問聲你有冇訂《號外》架?

ash said...

冇啊!你想搵野?

Anonymous said...

係呀..想搵一篇文

ash said...

lib有,邊一期?

Anonymous said...

唔知道...只知是最近呢幾期...係喎...唔記得你可以幫我搵...我去公共圖書館在網睇過佢地最新得4月號.我今日自己睇過11月號.

係一篇關於雞蛋同膽固醇的關係的文.由一個美國自然學博士寫架喎...

你得閒就幫我睇睇啦..唔該

ash said...

好啦!我聽日犧牲我個t-break同lunch time幫你搵下啦!^^

Anonymous said...

唔該唔該!!!!